#purplecolor

who knew one day
I’ll fall in love with a color

ocean was blue before
now it is purple
love was red before
now it is purple
peace was white before
now it is purple

purple was just a color before
it became a cold breeze in summer

I heard somewhere
green color makes you feel good
I then started to
walking and roaming in wood

then I heard an angel
expressing his love In a color
a glance of that colour
was unbelievablely stunner

I found the color of happiness
that colour was purple
who knew one day
I’ll fall in Love with a color

Google translate

어느 날 알았던
색에 반해버릴거야

바다는 전에 파란색이었다
지금은 보라색이다
사랑은 예전에 붉었다
지금은 보라색이다
평화는 예전에 하얗다
지금은 보라색이다

보라색은 전에 색이었을 뿐
여름에 찬 바람이 되었다

어디선가 들었다
녹색은 기분을 좋게 만든다
나는 그 다음 시작했다
나무 위를 걷고 배회하다

그때 나는 천사를 들었다
그의 사랑을 색으로 표현하다
그 색의 시선
믿을 수 없을 정도로 충격적이었습니다

행복의 색을 찾았어
그 색은 보라색이었다
어느 날 알았던
나는 색과 사랑에 빠질거야

To my mentor

waiting for you is the thing I can do
loving you Is the only thing I can do
for you I am willing to do anything
wishing for you is the thing I can do

you teach me, you are my mentor
are you willing to keep teaching me
I am writing and keeping you in mind
are you willing to once reading me

on this day I want to give something
but you have everything
but still there is something
will you accept this small gift

except my words
there’s nothing I can give away
I wish you happy life
and your success to stay

Happy birthday jk sir

happy_birthday jungkook sir☺️

yeah! it’s day
now it’s time to say

happy birthday, happy

the moon will rise
and the sun will disappear
we will lit the candles
and make a loud cheer
cuz this is the day
and it’s time to say
happy birthday, happy birthday

you made it, you made it
why you came on the earth
you have shown the world
what is your worth
keep going, keep going
they are waiting for you
your new hit and the big hit
are longing for you

be happy all the time
cuz you make us smile
if one day you day you lose
just think of it as a trial
cuz we believe in you
cuz we believe in you

now let’s focus on thing
that is approaching us
the happiest day is
now approaching us

so now it’s day
everyone say
happy birthday, happy birthday

Getting in trouble

Getting into trouble is just like my hobby
I don’t wanna change it
And I’m not gonna change it
Doing some rebels is just like my passion
I don’t wanna change it
And I’m not gonna change it

You see
I’ll never have any regrets in my life
Hmmmmm


You see
I will keep the smile for the rest of my life
Hmmmmm


When you are down in phone
I’ll be flying high and high
When you are drown in snaps
I’ll be touching the sky
I’ll fly, I’ll smile, I’ll do what I want
You try, you cry you’d be taking as grant

So live as you like, do what you want
Stop thinking too much, give it a try
This world is piece of sh*t
If you wait you’ll cry

So get up from your bed
Go on your way
They pull you down
You just need to say

Getting into trouble is just like my hobby
I don’t wanna change it
And I’m not gonna change it

Doing some Rebels is just like my passion
I don’t wanna change it
And I’m not gonna change it

I don’t wanna change it

And I’m not gonna change it

I don’t wanna change it

and I’m JUST NEVER GONNA CHANGE IT

Take it

It all started with just knowing your names

It all started with just knowing your name


I’m not sure if I just fall for your fame


When I saw you at first, you looked so good


Just looking at your smile lifted up my mood


I can not forget how desperate I was to know you


The feelings are still as the first time I saw you


I started to stalk you bit by bit


The sparkle of love was growing lit by lit


I never thought I’ll come this far


Your love is like I am being out behind the bar


I don’t see a way out of this place


But this love somewhat brings me grace


I like you voice, I fall for your smile


I wish to walk with you far away many mile


I know I am just one drop of the ocean


But I’ll be satisfy if I get very little of your love portion


Finding you was the best thing happened to me


Words can not explain what you have done to me


Knowing about you was the decision I made


Now I’m never gon’ change and I’m never gon’ trade


In my life you’ve become my glitter


Please let say once that I’m your filter


Because of you I found a new friend group


Now we enjoy together our chicken noodle soup


You are so healing just like mother’s care


Listen your voice makes me sleep like a winter bear


The place you are it becomes utopia


Cuz for me you are my Euphoria


I don’t care if people think it’s sin


I’ll keep doing it cuz all I do is win


It will take long but I wanna meet you soon


I shine with you light cuz you are my moon


I will never say give up or I’m tired


I’ll always be bright because I’m moonchild

Chatterbox

I have much to do today. I just washed utensils and now I am going to do cleaning. Dusting, moping and all.


after that I will write updated for my novels. ‘ love internship story of jazzelle’ it’s the title of my story. I have started this novel maybe 6-7 months ago. and gave up in middle as I am used to.

I always start something and when I find it difficult or boring I eventually stop doing it. but then I started it again. you might not believe or might definitely believe if I say it qas because of BTS…… more accurately namjoon sir.

I listened the song ‘ no more dream’ of course I didn’t understand anything since it’s in Korean language and I am Indian I do think understand Korean.

but it felt like this song was triggering me… I checked the translation of this song…… it was asking me what’s my dream…. if I don’t have one that I should create one…. and when I create it… I should chase it…. I dreamt about being a writer when I was in 8th standard…. but as I said I never took it seriously…

after listening this song I questioned myself that what’s there I am most passionate about and an answer popped up out of nowhere…. it was writting


…. I started the novel again and started Publishing it on a online platform MANGATOOON. I do think have many readers but those who read it seems to like it. the novel will end soon. I can’t say how happy I am.

I know it’s not a big deal. nowadays there are many people writing novels. many kids on MANGATOOON are contracted writers. they’ve written many nocela but the first is first. it’s the first novel I will complete so it places a very special place in my ofcourse. I actually wasnt going to talk about this when i started writing this post…. I was just gonna say that I jave much to do but still I am scrolling weverse and pinterest… but end up by saying all this….. what a chatterbox😜

http://h5.mangatoon.mobi/contents/detail?id=904829&_language=en&_app_id=1

When we meet (fun poem with BTS)

the day we will meet,I don’t know what will I do

You see I don’t know what to write but I still I do

will I be jumping like kangaroo or climbing on you like koala

would I be eating kimchi with you, or you will order lachimolala

will I just see you from afar or holding you tight

will we drink cola together or be drinking sprite

when we will meet , will you ask about my study

you’ll be looking like human or I’ll take you as bunny

I am just writing non sense, even I don’t mean it

I was just scroll some memes and I’ve seen it

I wanna shake hands with you, and see you for sure

but let me make it clear my love for you is pure

I want to meet you and show my gratitude

want to thank you for changing my attitude

Believe in me |][|. [||]

I used to ask myself what makes me sad

But I never get the answer

While gazing the stars or looking at the blue sky

When laying down on the bed or staring those clouds up high

I search my mind and look into it

Trying to find out what goes on

I see myself stepping up high and high

I can’t do anything but just imagine it and sigh

My those daydreams makes me feel like a lame person

I wanna run and fly but self doubts and fears has surrounded me

Will I be able to get what I dream for

Will they hear my sound whom I scream for

Looking at that bird flying freely in this sky

I also wanna wing up and reach that high

Only if gather strength and determine my heart

I can only get it when I work on it hard

I know a bit of luck is a must

But if I rely on it I’m nothing but dust

Today I am gonna write away all my questions

Start with the determination and I’m gonna burst

If I ever think of giving up in middle

Or something stops me from achieving my dreams

If I get scared and fear of this society makes me weak

I believe you will always be there to support me.

You will cheer for me, root for me

When I loose hope you will become my hope

Looking at you I will gain my strength back

You will always believe in me, I believe that…….

Just looking at your seven smiling faces is enough

I know your voice will encourage me

And it will never allow me to give up

I am not an ARMY if I even think about fear

Because there’s always BTS for me who will cheer.

THANK YOU BTS …….. Borahae💜

|][| [||] ………… You believe in me and because of you I believe in myself….. I will do it and I can do it……..

BTS my savior ( short story by the flower )

” you are just unworthy person or you so unlucky that even your hard work can’t let you win.”

” forget it! you can’t make it.”

” you lose again. you can never achieve anything.”

” what’s the point of trying your best when you can’t even win.”

” being best in yourself is useless if you don’t get the first place.”

this words were echoing in her mind. she was pulling her hair with all strength. alone in the room with not a trace of light, she locked herself up in the room and isolated from the world.

” daughter! open the door. it isn’t a big deal. stop thinking too much over such a small matter.” her mother was knocking the door.

” aunty don’t worry! zaayra is a strong girl. she is just a bit upset. she is a smart girl.” her best friend tried to calm her mother down.

zaayra was in great despair after losing the competition for fourth time. everytime she tried hard, she and everyone believed that she will win but everytime she lost.

she was broken. her confidence was shredded in pieces. she decided to give up.

” no matter hard I try, even if deserve it I won’t get anything. or maybe I am just useless, I am good for nothing person.” she mumbled and cried.

she teared up a bunch of papers which were written by her. she believed she will never be able to be a successful writer.

after crying for a long time her eyes were swollen but the tears were streaming down her face.

her mother and best friend were sitting at the door and waiting for her to come out.

zaayra opened the drawer and took out a blade.

after locking herself up in the room for a whole day and night, she kept crying and didn’t eat air drink anything.

she was feeling extremely weak. she felt dizzy and fell down.

she dragged down many things from table. a audio player dropped and broke down and a song started to play.

When you try your best, but you don’t succeed
When you get what you want, but not what you need

#₹@₹@₹#₹#@@

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

But if you never try you’ll never know
Just what you’re worth

@#&@₹₹#&₹

Tears stream down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down your face and I
Tears stream down your face
I promise you I will learn from my mistakes

zaayra stood up. she put the blade down on table table.

the other song started to play

Is that all your dream is?

That’s a lie, you such a liar
See me, see me, ya you’re a hypocrite
Why’re you telling to go a different path? Take care of yourself
Please don’t force me
(Lalalalala)
What’s your dream, what’s your dream?
(Lalalalala)
Is that it? Is that it?

she picked up the audio player and put it on the table. the songs were playing one after another.

So many worries behind that sigh
Stop worrying, you already know
Whenever you wanna give up in the middle of this road
Shout out even louder
So what what what

she took a deep breath and closed her eyes.

seven boys were standing in front of her and smiling brightly. they were waving at her and cheering for her.

they signalled her to open the door, (the door were covered with fog and a shining.

she wiped off the tears and took a deep breath. she took a step forward to the door. with every steps the cheering by those seven guys were getting louder.

she opened the door. her mother cried out of happiness and hugged her and kissed her forehead and cheeks.
her best friend was smiling at her and hugged her.

zaayra looked back, the seven guys were waving and were saying best of luck  to her.  zaayra smiled and nodded.

after three months. she again participated in the writing competition. in these three months, everyday she listened the songs gained inspiration and wrote the best she can.

the competition ended.

” the winner of this writing competition is………. miss….. Elsa Jones.

applaud.

wait wait wait

there is an announcement.

this year, the popular magazine ‘ hear content ‘ has created a special column ‘ feel the words ‘ and one of our contestant’s article has been chosen for it.

and that article is ‘ BTS my savior ‘ written by miss zaayra.

applaud

zaayra was so happy that she was tearing up. she went up on stage. she was smiling brightly.

she was seeing those seven boys who were standing far and waving hands. they were cheering for her and thumping up. they disappeared in light.

she smiled at them and bowed down. and shouted

THANK YOU BTS FOR SAVING ME, HELPING ME AND ROOTING FOR ME.

BTS ‘fix you’ (coldplay) lyrics

BTS A.R.M.Y.

When you try your best, but you don’t succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can’t sleep
Stuck in reverse
And the tears come streaming down your face
When you lose something you can’t replace
When you love someone, but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

And high up above or down below
When you’re too in love to let it go
But if you never try you’ll never know
Just what you’re worth

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Tears stream down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down your face and I
Tears stream down your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down your face and I

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you